diumenge, 28 d’octubre del 2012

Setmana 5


CLASSES TEÒRIQUES
El dilluns va ser la darrera classe teòrica abans de l’examen. Se’m fa estrany que demà ja tingui el primer examen d’aquest nou curs, no em dóna la sensació que sigui un examen, suposo que serà perquè no estic nerviosa i no tinc l’agobiament que solec tenir quan arriba finals de Gener. Em sembla bé anar realitzant parcials per anar llevant matèria... baix el meu punt de vista, crec que si fem menys matèria la podem arribar a assimilar millor i aprendre-ho amb més calma. A jo el que em passa quan acabem les classes (Gener) es que abans no m’ha donat temps a estudiar amb profunditat i tinc els dies organitzats per a cada assignatura, de manera que ho estudiem tot junt i amb el cap ben ple de coneixements.
Fent exàmens parcials t’ho pots prendre amb una mica de més calma, sense presses i penso que és més fàcil assimilar tres temes que fer-lo de 7 o 8.
Desprès d’acabar els tres temes, dir que m’han assemblat molt útils, des del primer que parlava més del marc teòric de les noves tecnologies fins el tercer on ens mostraven exemples i possibles aplicacions didàctiques de les TIC a l’àmbit educatiu. És una assignatura profitosa que li podrem treure bastant suc.

CLASSES PRÀCTIQUES
La classe pràctica d’aquesta setmana m’ho he passat d’allò més bé! Suposo que es perquè ho entès a la primera i això vulguis o no... fa molt! Perquè si ho entens, gaudeixes fent-lo...
La pràctica consistia en gravar una cunya, una tira fònica, dient el que jo volgués i, desprès amb aquesta, realitzar un muntatge amb altres sons i melodies. El que jo he gravat ha estat “l’anunci de les portes obertes d’una escoleta”, informant de l’horari, de les coses que podrien conèixer si venien a visitar l’escoleta, etc. Amb aquesta tira desprès li he afegit un començament amb música de heidi, i al final una cançó de Bruno  Mars “Marry you”, per donar per finalitzada la cunya. Això si, no semblo jo quan parlo, perquè vaig decidir posar un efecte en la meva veu que semblava que parlava un pitufo. He rigut molt! I m’ha sorprès que tot això ho hagi pogut realitzar amb el programa Audacity, no he hagut d’utilitzar res més.
La de coses que podem arribar a fer amb els ordinadors avui en dia...

Aquí teniu el resultat d'aquesta cunya:


Fins la propera setmana!
Que hi hagi sort per a tots/es a l’exàmen!
                                                                                                                         

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada