dissabte, 10 de novembre del 2012

Setmana 7

CLASSES TEÒRIQUES 
Primer de tot, abans de començar amb les classes teòriques, comentar que ja tenim la nota del primer parcial. Em pensava que treuria una mica més, tot i que estic ben satisfeta perquè fent feina i fer totes les assignatures que faig, considero que és una bona qualificació. El proper parcial espero poder treure la mateixa nota o un poc més alta. 

El passat Dilluns no vaig poder assistir a classe però em vaig posar en contacte amb els companys i em varen passar els apunts d 'allò que s'havia tractat, el tema 4. Espero que amb les properes setmanes anar clarificant tots aquests conceptes, suposo que a jo em costarà més perquè no hi vaig ser durant l’explicació, però he anat mirant per Internet per poder-me posar un poc al dia, no crec que sigui molt complicat, sinó un poc liós. 



CLASSES PRÀCTIQUES 

El passat dimecres als tallers pràctics varem estar tractant l’eina del power point, tant coneguda per a tots/es però que encara no coneixem moltes de les possibilitats que aquestes ofereixen, o almanco per part meva. Sempre l’he utilitzat per a presentar els treballs realitzats a classe a les meves companyes però sense utilitzar totes les opcions que aquesta eina té. 

Varem estar treballant amb un conte den Caillou. Es tractava d’anar posant imatges, sons, icones per poder passar endavant i enrere (com si d’un llibre es tractés), etc. La veritat es que em va agradar molt poder conèixer totes aquestes utilitats que desprès les pots fer servir a l’aula. Veig venir que amb el projecte farem una feinada però que ens ho passarem molt bé, perquè estarem aprenent moltes coses que desprès seran útils. 



PROJECTE 

El dilluns passat les meves components del grup varen aprofitar per quedar al matí i anar avançant les parts del projecte que na Núria ens havia comentat; títol, edat dels infants i les àrees del currículum que tractaríem. 

Jo, per qüestions de feina, els matins no podré assistir si queden per treballar aquest projecte, però per sort a partir del Desembre ja no tinc feina els matins i podré quedar amb elles per anar avançant feina. 

La tasca pel dilluns era fer-nos una foto per el muntatge del bloc grupal, a mi em va tocar la lletra “C”, de manera que en el treball, em vaig fer una foto amb un coixí de l’aula de psicomotricitat que té la forma de la “c”, hi ha que tenir un poc d’imaginació... I, desprès, vaig enviar la foto perquè la poguessin ajuntar amb la resta de lletres i, la veritat, es que ha quedat un muntatge preciós i molt divertit. 

Aquí teniu la meva lletra, per anar a veure el muntatge sencer cliqueu damunt la imatge i us enviarà al bloc grupal “Ses de Llevant”. 



Que acabeu de passar un bon cap de setmana!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada