dilluns, 21 de gener del 2013

SETMANA 16


Presentació del joc multimèdia
Avui ha estat la presentació del nostre joc multimèdia, per fi ha arribat el dia! Ho vam assajar el divendres per la tarda, però avui els meus nervis no han desaparegut, ja que amb les noves tecnologies mai saps el que podrà passar.

Però tot ha sortit com esperàvem! No hem tingut cap entrebanc en relació als àudios i animacions...

La presentació sembla que ha agradat bastant, no hem rebut crítiques constructives ja que la majoria d’elles les hem comentat nosaltres, les que havíem anat trobant durant el procés d’elaboració i la posterior aplicació amb en Francesc, fill de na Natàlia de 5 anys. El possible fall podria haver estat la veu d’en Bernat, costava una mica més d’entendre, però si estaves atent ho podies aconseguir! Jiji

He quedat molt contenta amb el resultat del joc i de la presentació!

El dimecres no vaig poder assistir a la classe i ja em vàrem comentar que em vaig perdre una obra de teatre i tot! Esper que els hi anés molt bé també la presentació.

Per acabar, dir que ha estat una assignatura molt profitosa però que segueixo pensant que encara ho hauria estat més si es pogués cursar durant el primer curs del grau, ja que ens facilitaria moltes de les activitats que hem anat proposant al llarg de la carrera, però llevat d’això, he après moltes coses que ni em pensàvem que podríem fer, l’exemple més clar és l’eina del power point. Quin poc suc que li estàvem treien fins ara....

La idea és seguir mantenint aquest bloc en actiu, cosa que també vaig dir amb els altres de la resta d’assignatures, esperem que aquest sigui l’excepció!

Fins una altre!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada