dimecres, 28 de novembre del 2012

Setmana 10

El dilluns era el patró de la universitat, per tant no vàrem tenir classe de manera que aquesta setmana tan sols hem realitzat la sessió pràctica d'avui. 

Com cada dimecres, arribo una mica més tard degut al treball, hi ha dies que quan arribo em costa més que d'altres per posar-me al mateix ritme que els meus companys però, gràcies a les companyes que m'ajuden just arribo a explicar-me el que han fet durant l'estona que no hi era. 

Avui, per exemple, m'ha costat una mica més perquè ja tractaven aspectes que són més precisos fent que si te'n oblides un, la presentació no funciona com hauria de funcionar. Sort que ho he pogut aclarir i l'exercici l'he aconseguit acabar amb èxit!

Estic encantada amb aquestes parts pràctiques ja que em serveixen per descobrir moltes eines més del power point, eines que ni coneixia i que em facilitaran les properes presentacions i seran molt més entretingudes i vistoses.

Tot i així, encara em falta molt per conèixer sobre aquesta eina que espero acabar de conèixer quan realitzem el projecte multimèdia.

Esteu atents/es a les pròximes actualitzacions que d'aquí poc comencem a utilitzar la pissarra digital!

Fins la propera setmana  ; - )


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada