diumenge, 25 de novembre del 2012

Setmana 9


Classe teòrica 

El dilluns passat vàrem seguir tractant la teoria dels programes multimèdies i la seva confecció; tipus d’organització del material, informació que s’ha d’incloure en una guia didàctica, etc. Són aspectes que haurem d’aplicar al nostre projecte. 

Ens hem centrat en els punts que hem d’anar avançant en el nostre projecte;
  1. Estructura del material. Aquesta fa referència si volem que el nostre programa sigui lineal, és a dir, més un procés, estructura jeràrquica d'on hi hagi una diapositiva que sigui la principal, composta o una estructura no lineal.
  2. Guió del nostre projecte: Quines imatges, locucions posarem en cada diapositiva. I parlar amb el grup de quina manera voldrem presentar aquest guió.
Hem tingut una estona per ajuntar-nos amb el grup i anar decidint aspectes del nostre projecte, com ja hem comentat al blog grupal, tot i tenir poca estona el Dilluns, ens va donar temps a fer i desfer moltes coses del projecte.

Desprès que na Núria ens donés la seva opinió al respecte, dient-nos que així com ho teníem plantejat no motivava massa als infants sinó que eren activitats sense cap tipus de fil conductor. De manera que reconduïm el nostre projecte cercant un fil conductor que animi als infants a realitzar les diferents propostes i que quedi satisfet.

Per ara ja tenim el projecte bastant encaminat, vàrem quedar el divendres per seguir avançant i poder donar-lo forma. Si voleu saber quin és el nostre fil conductor, aneu al blog “ses de llevant”. 


Classe pràctica 

El dimecres vàrem seguir amb la pràctica del power point, ja no hem seguit el conte d’en caillou de setmanes anteriors. Hem començat una altre activitat en la qual se’ns ha mostrat diferents eines per a treballar amb aquesta aplicació, tals com proposar als infants una activitat on hagin de cercar les 7 diferències, per exemple, entre dues fotografies. Ens han ensenyat a marcar aquestes diferències de manera que els infants, quan cliquin el ratolí en alguna d’aquestes diferències els hi sortirà un cercle (o qualsevol altre forma) identificant que ha aconseguit trobar-ne una. Sembla molt simple, però és una feinada.

Estic contenta, perquè tot i arribar tard a les classes pràctiques no vaig tant perduda, almanco amb el power point. Puc seguir el fil de la mestre i deixar bastant encaminades totes les activitats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada